Reklamacije
VSEBO priporoča
Kupec je dolžan pred podpisom dobavnice ob dostavi našega blaga odpreti embalažo in pregledati izdelek. Ni pomembno kdo je dostavljalec - naš voznik ali dostavna služba!
V primeru, da v vašem imenu blago prevzame nekdo drug (družinski član, sosed, prijatelj), podpis te osebe velja za podpis kupca! S podpisom na dobavnici kupec potrjuje primernost izdelka. Kvaliteto izdelka in njegovo uporabnost pa garantira prodajalec v skladu s predpisanimi roki.
V primeru, da ob dostavi ugotovite škodo, blago zavrnite in na dobavnici označite, da je poškodovano ali da vizualno ne odgovarja naročenemu. Hkrati nas o tem takoj obvestite – predstavnik spletne trgovine VSEBO vas bo vodil skozi potrebne korake za prijavo reklamacije in zamenjavo blaga. Ob tem vas prosimo, da fotografije in dodatne informacije, ki bodo opisale stanje, pošljete na naš elektronski naslov vsebo@vsebo.si. Tako bomo skupaj z našimi dobavitelji lažje ocenili škodo in vam hitreje pomagali. V primeru, da je blago sestavljeno iz več kosov, prosimo, da nam posredujete številke posameznih delov, ki jih lahko razberete iz navodil za montažo. Če izdelek ni kompleten, navedite manjkajoče dele. Bomo se potrudili, da rešimo reklamacijo za vaše zadovoljstvo!
Garancija ne velja v primeru:
1. Neprimernega ravnanja z izdelkom (preobremenitev, vizualne ali tehnične spremembe izdelka s strani kupca)
2. Kršitev tehničnih navodil proizvajalca.
Dodatna opozorila od VSEBO :
Če opazite tovarniško napako tekom uporabe izdelka - prvo kontaktirajte nas in bomo se odločili kako gremo naprej s to situacijo. V nobenem primeru ne kontaktirajte izvajalca, da on popravi blago. To bo vplivalo na garancijo v prihodnosti!
GARANCIJA
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Če proizvajalec nima pooblaščenega servisa v Sloveniji - kontaktirajte ekipo VSEBO na email spodaj. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Če nimate originalnega računa - lahko kontaktirajte VSEBO za kopijo računa - bomo našli vaš račun v sistemu.
Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih, na embalaži izdelka ali na spletni strani proizvajalca. Informacija o garanciji je navedena tudi na naši strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan – v tem primeru lahko kupec za več informacij kontaktira VSEBO po elektronski pošti na naslov vsebo@vsebo.si.
Proizvajalec mora, v skladu z zakonom, kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Če izdelek potrebuje zamenjavo rezervnega dela, kateri mora biti izdelan pri proizvajalcu, ta termin lahko bo podaljšan do naslednjega prevzema blaga od proizvajalca.
BO? VSEBO!